Movie Review

Alasdair Morton, "Stuck In Love" Movie Review

15. června 2013 v 13:59 | Sophia
Objavila sa nová rezenzia k filmu "Stuck In Love" od kritika Alasdaira Mortona. V tejto recenzii kritik spomenul "Cole" neviem čo je to za herca/herečku ale myslela som si, že je to nejaká stratka Collins.. Včera (14.6.) mal film premiéru vo Veľkej Británii a 26.6. bude mať premiéru v New Yorku a pár dní nato v Los Angeles, takže sa môžme tešiť na viacej recenzií a poprípadne aj fotiek z premiéry v LA. Filmoví kritici komentujú film pozitívne, takže som hrozne rada a nesmierne sa teším keď budem mať tú možnosť pozrieť si ho aj ja.

Lily Collins ako cynická 20-ročná ašpirujúca spisovateľka Samantha stretáva v bare jedného nešťastného nápadníka ktorý jej hovorí že tam niekde existujú beznádejní romantici a realisti, a len tí starší sú tí ktorí nemajú sex. Až do konca tejto rodinnej drámy o živote je jasné na ktorej strane debaty je spisovateľ a rešisér Josh Boone. Stuck In Love zahŕna rok života rodiny knihomoľov - známeho autora Billa (Greg Kinnear); jeho ex ktorú stále miluje (Connelly); dcéru Samantha, ktorej má byť vydaný prvý román; a tínedžera Rustyho (Nat Wolff) ktorý poprvýkrát flirtuje s jeho opačným pohlavým - a ako riadiť vzťahy a lásku. Toto mohola byť príšerná indická napodobenina Valentine's Day, s príliž veľa postavami, zadumenými pohľadmi a s veľmi málo stručného obsahu. Ale prvá-režijná práca Josna Boona je správna, opatná s tmavým humorom a s trochu viac než len nádejne rozvitajúcími vzťahmi. Poukázal na rozvod vlasntých rodičov keď bol mladý, do filmu dal veľa osobných postrehov na romanticky naivného Rustyho. Bonneho šikovný scénar ponúka nový pohľad na dysfunkčné rodiny, veľa až mnoho náhlych zmien, najmä madzi Sam a jej pohotovým-slovne bystrím-zdržanlivým partnerom Lou, ktorý ju prinúti spochybniť jej skeptický citát "za každú cenu sa vyhýbaj láske". Tiež sa vo filme nachádzajú solídne výkony od prichádzajúcich talentov - Cole a Lermana, ktorí stoja za pozretie spolu s hitmi indie-rockového soudtracku. Pôsobivý debut.

Preklad: Sophia, lilycollins.blog.cz

Victor Rebikoff, "A Place for Me" Movie Review

4. června 2013 v 16:02 | Sophia
Austrálsky filmový kritik Victor Rebikoff, urobil recenziu filmu "A Place for Me" (Tak v austrálii nazvali film "Stuck In Love"). Victor film skomentoval v celku pozitívne. V skratke len poviem, že Victor pochválil výkon Lily v tomto filme, takže sa určite máme na čo tešiť! Ja sa teda neviem dočkať, keďže milujem komantické komédie :)

Prvá réžijná práca od režiséra Jasha Bonne bola potešujúca, plná láskavosti, humoru a pocitov rodiny spisovateľov a ich vzťahov. Uznávaný autor Bill Borgens (Greg Kinnear - The Last Song) trpí spisovateľským blokom kvôli túžbe po jeho ex-manželke Erice (Jennifer Connelly - The Dilemma). Tak veľmi, že zvykne využívať každú príležitosť sledovať ju a jej nového manžela, tiež jej stanovuje miesto na Deň Dvakyvzdania, ale mimo iného neváha v pravideľnom vyvádzaní s jeho nevyčerpateľnou ženatou susedou Triciou (Kristen Bell - When in Rome). Bilov život je ďalej komplikovaný tým, že musí vychovávať jeho dve deti Samanthu (Lily Collins - Mirror, Mirror), nezávislú spisovateľku, ktorá práve vydala svoj prvý román a Rustyho (Nat Wolff - Peace, Love a Misunderstanding), ctižiadostivého spisovateľa s váznymi drogovými problémami. Kvôli tomu čo sa stalo jej rodičom Samantha (ktorá obviňuje mamu za otcovo zbláznenie) sa drží jedno-nocových známostí dokým nie je konfrontovaná spolužiakom z vysokej Louom (Logan Lerman - The Perks of Being a Wallflower) zatiaľ čo sa Rushy zamiluje do populárneho zlatíčka, stredoškoláčky Kate (Liana Liberato - The Expatriate), lenže skončil so zlomeným srdcom v pôsledku vlastných návikových problémov. Vo filme bolo pár skvelých výkonov od Kinnear, Collins a Wolff. Ako spisovateľ sám, Boone vytvoril dojemný film na úrovni o rodinných vzťahoch ktorý zahŕňa aj stratu aj nájdenie lásky, rovnako ako koniec ktorý verí v nové začiatoky. Pôžitok z videnia 'A Place for Me' by mal tiež zaistiť že niekde tam je miesto aj pre vás. (= that there is a place for you).

Preklad: Sophia, lilycollins.blog.cz