Alasdair Morton, "Stuck In Love" Movie Review

15. června 2013 v 13:59 | Sophia |  Movie Review
Objavila sa nová rezenzia k filmu "Stuck In Love" od kritika Alasdaira Mortona. V tejto recenzii kritik spomenul "Cole" neviem čo je to za herca/herečku ale myslela som si, že je to nejaká stratka Collins.. Včera (14.6.) mal film premiéru vo Veľkej Británii a 26.6. bude mať premiéru v New Yorku a pár dní nato v Los Angeles, takže sa môžme tešiť na viacej recenzií a poprípadne aj fotiek z premiéry v LA. Filmoví kritici komentujú film pozitívne, takže som hrozne rada a nesmierne sa teším keď budem mať tú možnosť pozrieť si ho aj ja.

Lily Collins ako cynická 20-ročná ašpirujúca spisovateľka Samantha stretáva v bare jedného nešťastného nápadníka ktorý jej hovorí že tam niekde existujú beznádejní romantici a realisti, a len tí starší sú tí ktorí nemajú sex. Až do konca tejto rodinnej drámy o živote je jasné na ktorej strane debaty je spisovateľ a rešisér Josh Boone. Stuck In Love zahŕna rok života rodiny knihomoľov - známeho autora Billa (Greg Kinnear); jeho ex ktorú stále miluje (Connelly); dcéru Samantha, ktorej má byť vydaný prvý román; a tínedžera Rustyho (Nat Wolff) ktorý poprvýkrát flirtuje s jeho opačným pohlavým - a ako riadiť vzťahy a lásku. Toto mohola byť príšerná indická napodobenina Valentine's Day, s príliž veľa postavami, zadumenými pohľadmi a s veľmi málo stručného obsahu. Ale prvá-režijná práca Josna Boona je správna, opatná s tmavým humorom a s trochu viac než len nádejne rozvitajúcími vzťahmi. Poukázal na rozvod vlasntých rodičov keď bol mladý, do filmu dal veľa osobných postrehov na romanticky naivného Rustyho. Bonneho šikovný scénar ponúka nový pohľad na dysfunkčné rodiny, veľa až mnoho náhlych zmien, najmä madzi Sam a jej pohotovým-slovne bystrím-zdržanlivým partnerom Lou, ktorý ju prinúti spochybniť jej skeptický citát "za každú cenu sa vyhýbaj láske". Tiež sa vo filme nachádzajú solídne výkony od prichádzajúcich talentov - Cole a Lermana, ktorí stoja za pozretie spolu s hitmi indie-rockového soudtracku. Pôsobivý debut.

Preklad: Sophia, lilycollins.blog.cz