Victor Rebikoff, "A Place for Me" Movie Review

4. června 2013 v 16:02 | Sophia |  Movie Review
Austrálsky filmový kritik Victor Rebikoff, urobil recenziu filmu "A Place for Me" (Tak v austrálii nazvali film "Stuck In Love"). Victor film skomentoval v celku pozitívne. V skratke len poviem, že Victor pochválil výkon Lily v tomto filme, takže sa určite máme na čo tešiť! Ja sa teda neviem dočkať, keďže milujem komantické komédie :)

Prvá réžijná práca od režiséra Jasha Bonne bola potešujúca, plná láskavosti, humoru a pocitov rodiny spisovateľov a ich vzťahov. Uznávaný autor Bill Borgens (Greg Kinnear - The Last Song) trpí spisovateľským blokom kvôli túžbe po jeho ex-manželke Erice (Jennifer Connelly - The Dilemma). Tak veľmi, že zvykne využívať každú príležitosť sledovať ju a jej nového manžela, tiež jej stanovuje miesto na Deň Dvakyvzdania, ale mimo iného neváha v pravideľnom vyvádzaní s jeho nevyčerpateľnou ženatou susedou Triciou (Kristen Bell - When in Rome). Bilov život je ďalej komplikovaný tým, že musí vychovávať jeho dve deti Samanthu (Lily Collins - Mirror, Mirror), nezávislú spisovateľku, ktorá práve vydala svoj prvý román a Rustyho (Nat Wolff - Peace, Love a Misunderstanding), ctižiadostivého spisovateľa s váznymi drogovými problémami. Kvôli tomu čo sa stalo jej rodičom Samantha (ktorá obviňuje mamu za otcovo zbláznenie) sa drží jedno-nocových známostí dokým nie je konfrontovaná spolužiakom z vysokej Louom (Logan Lerman - The Perks of Being a Wallflower) zatiaľ čo sa Rushy zamiluje do populárneho zlatíčka, stredoškoláčky Kate (Liana Liberato - The Expatriate), lenže skončil so zlomeným srdcom v pôsledku vlastných návikových problémov. Vo filme bolo pár skvelých výkonov od Kinnear, Collins a Wolff. Ako spisovateľ sám, Boone vytvoril dojemný film na úrovni o rodinných vzťahoch ktorý zahŕňa aj stratu aj nájdenie lásky, rovnako ako koniec ktorý verí v nové začiatoky. Pôžitok z videnia 'A Place for Me' by mal tiež zaistiť že niekde tam je miesto aj pre vás. (= that there is a place for you).

Preklad: Sophia, lilycollins.blog.cz